FOLLOW ME:

MELINA' s LIFESTYLE

ΚΟΡΙΤΣΟΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΣΚΙΑΘΟ

Και έρχεται η στιγμή που το καλοκαίρι πλησιάζει και αρχίζεις να στέλνεις στην ομαδική με τα κορίτσια «Τι θα γίνει; Πού θα πάμε φέτος;» και κάπως έτσι αρχίζετε να συζητάτε για χώρες, πόλεις, νησιά που σκέφτεστε να πάτε για διακοπές. Έτσι λοιπόν καταλήξαμε με τα δικά μου κορίτσια στη ΣΚΙΑΘΟ.

Αναζητώντας ένα νησί με φοιτητόκοσμο, ωραίες παραλίες, αλλά και νυχτερινή ζωή, ανάμεσα σε άλλα πέσαμε και πάνω στο όνομα αυτού του νησιού. Ρόλο στην επιλογή μας έπαιξε φυσικά και το ότι κάθε χρόνο προσπαθούμε να πηγαίνουμε σε ένα νησί που δεν έχουμε ξαναεπισκεφθεί για να γνωρίζουμε κάτι διαφορετικό, όπως και το ότι δεν θέλαμε να πάμε κάπου για non stop clubbing, οπότε προτιμούσαμε κάτι πιο παρείστικο από Μύκονο, Πάρο, κλπ. Έτσι μετά από αρκετό γκουγκλάρισμα, είχαμε στα χέρια μας μία κράτηση ξενοδοχείου και ακτοπλοϊκά εισιτήρια για Σκιάθο.

Για να μην τα πολυλογώ, αυτή η περιπέτεια ξεκινάει ξημερώματα 24 Ιουλίου. Αφού ξυπνήσαμε και ετοιμαστήκαμε, ξεκινήσαμε το road trip μας για τον Άγιο Κωνσταντίνο, απ’ όπου και πήραμε το πλοίο για Σκιάθο. Φτάνοντας στη Σκιάθο δεν βλέπεις το κλασικό ελληνικό νησάκι με τα λευκά σπίτια με τα μπλέ παραθυρόφυλλα, αλλά είχαμε όλη την όρεξη και διάθεση να το εξερευνήσουμε και να βρούμε τις ομορφιές του.

Έχοντας λοιπόν μία εβδομάδα εξερεύνησης, ξεκούρασης και διασκέδασης, είδαμε και κάναμε πολλά.

Αν κι εσύ με τον ένα τρόπο ή τον άλλο καταλήξεις σε αυτό το όμορφο νησί, εδώ είναι τα Medicinally Blonde’s tips.

1. Αρχικά ας μιλήσουμε για τις παραλίες:
  • Μανδράκι

Η καλύτερη όλων όσων πήγαμε ήταν το Μανδράκι. Παρόλο που πρέπει να ακολουθήσετε έναν χωματόδρομο για να φτάσετε εκεί, αξίζει το κόπο και είμαι σίγουρη ότι η ομορφιά και η γαλήνη της παραλίας θα σας δικαιώσει. Επίσης, ακόμα και για μένα που δεν οδηγάω πολλά χρόνια, δεν μου φάνηκε ούτε πολύ δύσκολο, ούτε επικίνδυνο, οπότε θα είστε μια χαρά. Ακολουθώντας τον ίδιο δρόμο είναι και οι παραλίες ελιά και άγκιστρος, που μας είπαν ότι μοιάζουν, οπότε πρέπει να είναι εξίσου όμορφες.

• Κουκουναριές

Πολύ όμορφη παραλία, πολύ μεγάλη με πολύ πράσινο και πολύ άμμο. Έχει επίσης θαλάσσια σπορ για τους φαν και πολλά beachbarγια να καθίσετε, να φάτε, κλπ.

• Βρωμόλιμνος

Επίσης μεγάλη παραλία, λιγότερο οργανωμένη από τις Κουκουναριές, αλλά εξίσου όμορφη. Παρόμια είναι και η Αγία Ελένη, αλλά ο Βρωμόλιμνος μου άρεσε περισσότερο.

• Τσουγκριά

Η τσουγκριά είναι ένα μικρό νησάκι με μία πολύ όμορφη παραλία και πολλά δέντρα, στην οποία μπορείτε να πάτε με καραβάκι.

• Λαλάρια

Τελευταία άφησα τα Λαλάρια, στα οποία επίσης παίρνετε καραβάκι για να πάτε και είναι ονειρεμένα. Λευκά βότσαλα και τιρκουάζ νερά, τι καλύτερο; Εμείς πήραμε το καραβάκι που έκανε ημερήσια εκδρομή ξεκινώντας από τα Λαλάρια και συνεχίζοντας πρώτα με το Κάστρο και μετά με τη σπηλιά του Παπαδιαμάντη. Στο Κάστρο κάναμε ανάβαση περίπου ένα 20λεπτο και φτάσαμε στη κορυφή του λόφου απ’ όπου έχεις μία μαγευτική θέα της Σκιάθου και της παλιάς πόλης.

1. Έπειτα, ας περάσουμε σε ένα πολύ σημαντικό μέρος των διακοπών, το φαγητό:

Μερικά μέρη που φάγαμε πολύ καλά ήταν τα εξής:

• Καναπίτσα

Το καλύτερο εστιατόριο που φάγαμε, πιο γκουρμέ κουζίνα με κατά κύριο λόγο θαλασσινά, πεντανόστιμα πιάτα, υπέροχη θέα και ατμόσφαιρα, κοντά στις παραλίες.

• Κακός λύκος

Κλασικά πιάτα, μεγάλη ποικλία, καλές τιμές, κοντά στις παραλίες.

• Μπακάλικο

Κλασικά πιάτα, απλά και νόστιμα, κοντά στο κέντρο.

• Έργον

Δημιουργική γκουρμέ κουζίνα με προσεγμένα υλικά και πιάτα, στο κέντρο.

1. Νυχτερινή ζωή

Τα περισσότερα βράδια τα περάσαμε κάνοντας βόλτα στα στενάκια και πίνοντας χαλαρό ποτάκι στα μπαράκια της Σκιάθου, από τα οποία ξεχωρίσαμε τα εξής τρία, τα οποία είναι στο ίδιο δρομάκι το ένα δίπλα στο άλλο:

• Rockandroll

Είναι οι κλασικές γνωστές μαξιλάρες της Σκιάθου, όπου κάθεσαι σε πουφ και πίνεις το κοκτέιλ σου, είναι το πιο χαλαρό από τα τρία, που κλείνει πιο νωρίς.

• Jasmine

Καταπληκτικά sorbet cocktail.

• Jaguar

Από τα τρία, μένει μέχρι αργά ανοιχτό και από μία ώρα και μετά ενώ έπινες έξω το ποτό σου, μπορείς να μπεις μέσα που είναι σαν κλαμπ και έχει πιο δυνατή μουσική να χορέψεις.

Πέρα από αυτά λατρέψαμε και το μπαράκι:

• Ginfish

Στο παλιο λιμάνι, το οποίο είχε πολύ ωραίο περιβάλλον, μουσική και κοκτέιλ.

Εάν είστε φαν τουclubbingαπό την άλλη, θα προτιμήσετε ένα από τα τρία κλαμπ:

• Pure
  • BBC
  • Kahlua

Και το πιο ελληνάδικο/after:

• Αποθήκη

1. Τελευταίο μέρος των tips είναι μερικά μέρη που αξίζει να δείτε ή να πάτε για βόλτα στο νησί:
  • Σπίτι Παπαδιαμάντη

Δεν γίνεται να έχετε πάει στη Σκιάθο και να μην το επισκεφθείτε. Ακόμα και να μην ξέρετε την σπουδαία ιστορία του συγγραφέα είναι εντυπωσιακό το σπίτι του για να σας βάλει στο κλίμα της τότε εποχής.

• Εκκλησία Αγίου Νικολάου/Ρολόι

Για να φτάσετε θα πρέπει να ανεβείτε μερικά σκαλάκια, αλλά δεν είναι πολλά και αξίζει η πανοραμική θέα του νησιού.

• Μπούρτζι

Ιδανικό μέρος για βόλτα, πολύ γραφικό, με ωραία θέα

Αυτά είναι τα tips μου από την περιπέτειά μας στη Σκιάθο. Άμα επισκεφθείτε το όμορφο αυτό νησί, είμαι σίγουρη ότι θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Συνολικά ήταν μία όμορφη εμπειρία και το νησί ως νησί ήταν πολύ όμορφο και μου άρεσε, αν και δεν τρελάθηκα, διότι μας φάνηκε ότι ίσως ήταν καλύτερη επιλογή για πιο μικρές ηλικίες (περίπου 18), αλλά παρόλα αυτά μου άφησε καλή εντύπωση. Cheers to more adventures to come.

Αν επισκεφθείτε τη Σκιάθο και χρησιμοποιήσετε τα tips μου, μην ξεχάσετε να με κάνετε ταγκ στο @medicinallyblonde και hashtag #melinatravel για να δω τις Σκιαθίτικες φωτογραφίες σας.